8 Ekim 2014 Çarşamba

Kokulu Taş yaptım çok güzel oldu..

Bu nedir yaaaa...Instegram yıkılıyor....

Herkes sabuncu olmuş ama o benim bildiğim sabunlardan değil , hazır bazı al renklendir , koku ekle kalıba dök..hhooopppp oldu sana süs sabunu..

Sonra da başlamış kokulu taş , sabun yapıp işin ticaretini yapmaya...

Kına gecesi (bekarlığa veda olayına dönmüş) hediyesi , Nikah Şekeri , baby shower (Bizde bu yoktu ne zaman gelmişki?), Diş çıkarma (Perisinide getirin tam olsun).....Geriye Hallowen kalmış..o da yakında gelir....

Neyse şu yazımda bahsettiğim hikaye ile sabun yapma işine zaten aşinayım...Bu kokulu taş olayı merakımı celbetti..Bir bakayım neymiş , demeye kalmadan bir arkadaşımın kızının kına gecesi için hediye arıyor olması ;
-sen sabun işini bilirsin , bizim kız kokulu taş olayına takmış şimdi ben bunu yapanı nereden bulucam? sen yapta olsun demesiyleeeeeee....iş çığrından çıktı :)

Bulduk , inceledik , öğrendik yaptık....


Klasik anlayışın dışına şıp diye çıkıp ortalığı alt üst etmemek içinde elimden geldiğince makul ve mantıklı birşeyler yapmaya çalıştım....

Vanilya,çilek,dove kokulu minik kalp ve çiçeklerden oluşan bu kolleksiyon bej rengi üstü pul taneli minik keselere konulup kartları takılarak sunuldu....



Neymiş......Kokulu taş yaptım oldu!!!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder