8 Ekim 2014 Çarşamba

ButikSabun Yapmıştım...(Uzun Hikaye)

Kısa hali ile özetlemeye çalışayım....

2006 yılında gittiğim ingiltere ziyaretinde  görüp kendimi kaybettiğim Lush mağazasından kaptığım virüs (gördüğünüz gibi çok çabuk virüs kapabiliyorum)
, sabun ve banyo ürünleri işini Türkiye'de yapma isteğine ve azmine sürükledi...2008 yılında 8 ay evde oturdum (kendi isteğim ve irademle) Sabun ve Banyo ürünleri hakkında topladığım tüm bilgi birikimi ile yurt dışından ve yurt içinden alabildiğim tüm malzemeleri bir araya getirip kolları sıvadık (Eşim en büyük destekçim).....

Biraz fazla sıvamışız..önce kendimizi 2008 Ramazan ayında Eyüp Sultanda fuarda bulduk (Haber Türk yayına ve medya'ya çıkmıştım) , sonrasında ise Harbiye Yılbaşı Fuarında , Sonra Kıbrıs.....Sonra bir  yıl sürüsüyle internet yayınında benden bahsedildi....O zamanlar 3-5 kişiydik...yeni başlayanlar, bu işe ciddi para yatırıp marka olmak için emek sarf edenler vardı....Ben marka olmadım , olmak istemedim önceliklerim farklıydı..Sadece keyif için uğraştım ve sonra gerçek mesleğime döndüm....





Yıl 2014 , bu işte 200 - 300 kişi var , şimdi her sabun'un , sabunla ilgili herhangi bir konun başında "Butik" ismi takılı... Butik Sabun , Butik Sabun kalıbı , Butik Sabun tarifi...Hahahahaha ne Butikmiş:) Nereden bulmuşumda yazmışım pes.......
Bunu bulup yazmasaymışım millet ne yazacaktı çok merak ettim...Haa bu arada www.butiksabun.com sitem şu anda domain olarak GoDaddy üzerinden satılık..fiyatı 789 usd:)
Biz yaptık , millet nemalandı..neyse en zor kısmını ben yaşadım şimdi siz keyfini sürün....

İşte bazı BUTİK sabunlarım.....


Tarçın özlü banyo sabunu


YılBaşı Fuarı


Kardan adam ve Çam ağacı
Kesme Banyo Sabunları









Karma Grup...





Şimdi mi? Şimdi Kore dizileri , Hint dizileri , işim , eşim , ailem....arada bir gaza gelip 3-5 ufak tefek hobim ile yuvarlanıp gidiyorum....

sevgiyle kalın........

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder