26 Ekim 2014 Pazar

Kendin Yap : 1 Proje , 2 Uygulama.... (Part 2)

1.Bölümde da uygulamanın başlangıcını ve genel bilgileri sizinle paylaşmıştım..

2.Bölümde de devam eden projemin sonuçlarını sizinle paylaşmak istiyorum...

Kaldığımız nokta buydu...


Evet hava ile kuruyan kilden yaptığım çanak kurudu (Hatta fazlasıyla kurudu işten güçten fırsat bulup da boya kısmına geçememiştim...
Dün iki ara bir dere bu işi de hallettim...

Yeni nesil ebru çalışması başlığı altında yayımladığım teknik ile çanağın boyanmış halini sizinle paylaşmak istiyorum...


Desenin yakın görüntüsü

Bu sefer boyayı Ebru tekniği ile karıştırarak değil boyanın kendi hali ile yaptım....



Simli boyanın yansıma görüntüsü

Kaseye 3 yaprak eklemiştim...




Ancak yaprakları çok kalın açmışım.Bu nedenle dış tarafa değil iç tarafa koymayı planlıyorum..Ancak halen karar veremedim...Belki de yaprak koymam..Bilemedim...

Her iki projenin bitmiş hallerini biten projeler başlığı altında yayınlayacağım...

iyi tatiller....



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder