4 Ekim 2014 Cumartesi

Benim K-Drama Listem

Hatırlayabildiklerim..


Bu güne kadar izleyebildiğim ve aşağıdaki resimde gayet net olarak ifade edildiği şekilde tükendiğim dizilerden bazıları...





3 Days
49 Days
7th Grade Civil Servant
9 End 2 Outs
A Gentelmans Dignity
A Love To Kill
All About My Romance
Arang and the Magistrate
Bad Couple
Bad Love
Beautiful Spy
Boys Over Flowers
Bread Love and Dreams
Bridal Mask
Bride of the Century
Can Love Become Money
Can’t Lose
Can You Hear My Heart
Cheongdamdong Alice
Chuno / Slave Hunter
City Hunter
Coffee House
Coffee Prince
Cunning Single Lady
Dating Agency: Cyrano
Dong Yi
Düşlerimin Prensi
Emergency Man and Woman
Faith
Fated To Love You / Güney Kore
Feast Of The Gods
Fermantation Family
Flower Boy Next Door
Full House
Full House 2
Get Karl! Oh Soo Jung
Glass Mask
Glowing She
Goong / Princess Hours
Greatest Marriage
Gu Family Book
Haeundae Lovers
He Who Cant Marry
Her Lovely Heels
Hong Gil Dong
Hotel King
I Do I Do
I Love Lee Tae Ri
I Miss You
I Need Romance
I Need Romance 2
Iljimae
Incarnation of Money
It's Okay That's Love
Legend of Hyang Dan
Lie To Me
Life is Beautiful
Love & Law
Lovers
Ma Boy
Man From the Stars
Manny
Marriage Not Dating
May Queen
Me Too, Flower!
My Fair Lady
My Girl
My Name is Kim Sam Soon
My Princess
Nail Shop Paris
Nice Guy
Night Watchman
Oh! My Lady
Panda and Hedgehog
Passionate Love
Pasta
Personal Taste
Playful Kiss / Mischievous Kis
Prime Minister and I
Prosecutor Princess
Protect The Boss
Queen In Hyuns Man 
Queen of Office
Rooftop Prince
Sarayın İncisi-Dong Yi
Scent Of A Woman
Secret
Secret Agent Miss Oh
Secret Garden
Secret of Birth
Smile, You
Sungkyunkwan Scandal
Temptation of an Angel
The City Hall
The Fugitive: Plan B
The Greatest Love
The King 2 Hearts
The Masters Sun
The Moon That Embraces The Sun
The Princess' Man
The Return of Iljimae
The Woman Who Married Three Ti
To The Beautiful You
Tree With Deep Roots
Trot Lovers
U - Turn
When a Man Loves
When Its At Night
Wild Romance
Witchs Romance
Worlds Within
You’re Beautiful
You've Fallen For Me

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder