17 Aralık 2015 Perşembe

Ahşap Boyama....(Wood painting& Decoupage)

Uzun zamandır ilgi duyduğum ancak fırsat bulup bir türlü başlayamadım yeni bir hobi:)


Her şey ev eşyalarımı yenilemeye karar verdiğimde başladı...Boya badana , koltuk kanepe derken iş çığırından çıktı iyi de oldu...

Her şey bittiğinde sehpalarımın da yenilenmesi gereksinimi doğdu...yeni almaktansa mevcudu yenilemenin daha ekonomik olacağına kara verdim ve başladım araştırmaya....
Boyama teknikleri , dekupaj , renk ,desen derken bir sürü bilgi oldu... ve sonrasında ipin ucu kaçtı....
Bir yerden başlamak gerek dedim ve başladım... 4 adet koyu kahverengi yıpranmış sehpa aşağıdaki hale geldi....



Nasıl olsa evin sahibi benim , seyredecek ve kullanacak olan benim dedim...iyi ki de demişim...
ilk demenin sehpa olması avantajımı, deli cesaretimi bilmiyorum ama ben sonuçlarından memnunum:)

Sonrasında hiç durmak bilmeden devam ettim...kavanoz , teneke kutu , karton kutu , mdf olmak üzere bir çok materyal ile deneme yapmaya devam ettim...


Yabancı yayınlar , dergiler , kitaplar , peçete v.s her türlü malzemeyi kullanıyorum..Türkiye de hobi pahallı bir zevk.Tüm gerekli malzemeler ithal olduğu için yurt dışının 2-3 katına satılıyor.Bu da devamlı yapan için ekonomik olmuyor.İnternette takip ettiğim bir çok yazılı ve görsel çalışmalarda kullanılan ürünlerin bir kısmı piyasada var ancak çoğunluğu malesef yok..bende yokluktan mevcut imkanları kullanmaya karar verdim...

Yeni trend olan scrapbook uygulaması , mixedmedia uygulaması ve dekupajı bir araya getirip ;
ip , düğme , gazete ,şişe kapağı , dantel , jüt aklınıza gelen hertürlü günlük kullanımdaki malzemeyi bu işte kullanıp kendinizi ifade edebilirsiniz...

diğer çalışmalarıma buradan ulaşabilirsiniz....

sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder